Het meisje vindt eindelijk een mooi beschermhoesje voor haar mobiel. Na twee minuten typen en klikken lukt de betaling en piept haar mobiel ontvangst- en verzendbewijzen plus een factuur binnen.

Het hoesje is op voorraad, de bestelling staat op verzonden en twee automatische bedankjes volgen. De track ’n trace code brengt het meisje naar mijn.koerier.nl en ze leest dat het pakketje nog niet is ontvangen.

Ze ververst de pagina regelmatig om te zien of er nieuws is. In de loop van de middag volgt een mailtje dat het pakketje ontvangen is en morgen tussen 10:00u en 15:00u zal worden bezorgd. Haar mijn.koerier.nl toont nu dezelfde informatie. Meer precieze afleverinformatie zal worden gegeven als de bezorger onderweg is.

De volgende ochtend pingt al vroeg een email dat het pakket tussen 12:35u en 13:35u zal worden afgeleverd. Als het meisje dan niet thuis is, zal het bij de buren afgegeven worden. Er is geen handtekening nodig voor ontvangst.

Om 12:44u gaat de bel. Het meisje opent snel de deur, maar de bezorger is al begonnen zich om te draaien. “Alsjeblieft, fijne dag nog…”. “Dank, u ook…”. Het meisje negeert drie mailtjes die vragen hoe tevreden ze is met het product, en beschermt haar mobiel.


Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *